2009-05-28 | 14:56:19

torsdag

Kräftan 22/6-22/7

En helt vanlig torsdag som cirklar kring jobb, pengar och ägodelar.
Inget märkligt alls inträffar.



Tja!
Sitter på skolan förtillfället och pluggar med My. Vi har lunchrast för tillfället och ska väl snart börja plugga igen. Har redan gjort 1½ tenta och det känns väl lite si så där. Om man har tur så kan man nog klara skitet.

Ikväll händer det inte så mycket, blir väl att plugga som faen. Har tentan mellan 14-19 imorgon så kan lägga mig sent! 

Igår så var jag på stan med lite folk och fikade! Satt där ganska länge och sen blev det en tur inom gina. Nina testade ett par chinos och då hittade jag en superfin väska som fick följa med hem. Köpte även ett likadant linne som jag köpte för någon vecka sedan men i ljusblått. 

Blir inte så intressanta inlägg för det händer inte allt för mycket förtillfället mer än pluggande! 

8 dagar

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!