2009-05-14 | 08:11:44

torsdag

Kräftan 22/6-22/7

Du söker efter något originellt och det kan leda långt,
kanske till nya vänner eller nya inkomster.



Godmorgon!
Sov lite längre än vad jag skulle idag men det var skönt som faen och tyckte att jag kunde unna mig det! Varför vet jag inte men i alla fall!

Just nu så håller jag på att koka ägg till frukost! Finns nog inget som är mycket bättre till frukost än nykokta ägg på mackan! Möjligtvis Ben & Jerry!
Idag är det bara skolan som står på schemat! Går till 3 vilket är ganska segt men får gå helt enkelt! Har inte många föreläsningar kvar så det är bara att bita ihop och sen är det SOMMAR! Förhoppningsvis inget pluggande i sommar heller! Hoppas på det!

Nu ska jag göra mig i ordning för skolan!

/ V ♥

Kommentarer;
Christian

Vilket e roligast? Skola eller jobb...? Själv ligger jag i sängen, kanske man skulle gå upp.. Nje. <3

2009-05-14 kl. 11:51:27
http://carez.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!