2009-11-20 | 10:07:23

fredag

Kräftan 22/6-22/7
Du ändrar dig i sista stund och stuvar om alla fredagsplaner.
Resultatet blir roligt men kaotiskt.
God morgon!
Jag skulle ha uppdaterat mer igår men det fanns inte riktigt tid för det. Gabbe lämnade oss vid halv 6 och sen blev det lite chill innan vi skulle äta tacos! Sen blev det mer flyttande. Fick dock inte ner allt för började städa här nere också för Christians vän Lars skulle komma senare på kvällen.

Idag är jag uppe med tuppen och har redan duschat. Christian är och jobbar och Lars sover fortfarande. Jag ska snart sätta mig och läsa lite av målet och innan skolan börjar ska jag försöka ta mig till jobbet och se om de har en xbox kontroll.

Senare idag blir det mest troligt att vi ska åka till väla! Vill gärna inom ikea och köpa lite saker till lägenheten så att vi kan bli heelt klara. Däremot så blir det inte riktigt så för pengakassan är väldigt tom. Kan man inte vinna på lotto eller något? Det skulle ha varit trevligt!

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!