2009-11-27 | 17:08:09

fredag

Kräftan 22/6-22/7
Romantiken fungerar bra men du är missnöjd med praktiskt taget allt annat.
Inte din bästa fredag.
Godkväll!
Har inte haft tid att blogga de sista dagarna. Det jag har gjort är att ha tillbringat väldigt mycket tid med att läsa boken Målet, varit en sväng hos mamma och pappa, inhandlat nya saker på ikea som även har blivit monterade, varit på p-gasque, åkt till Malmö och gjort ett produktprov.
Inte mycket tid över här inte. Har även städat en hel del i andra lägenheten så det borde bli helt klart imorgon. yeaah! Skönt till tusen!
Idag skulle jag egentligen ha åkt hem för att festa men allt sket sig och Christian hade bestämt att de skulle fixa med hans bil ikväll så jag är ensam hela kvällen. Det är inge vidare skoj så för att göra fredagen ännu tråkigare så ska jag läsa målet!

Har inte mycket mer att skriva om för tillfället kommer kanske mer sen!

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!