2009-11-06 | 18:28:41

fredag

Kräftan 22/6-22/7
Månen ger dig en dramatisk och intensiv fredag
som handlar mycket om flärd, glitter och njutning.
God kväll allesammans!
Dagens uppdatering har inte varit speciellt bra men har inte riktigt haft tid!
Dagen började med att jag gick upp tidigt för att tillsammans med My åka till Nina för att påbörja ekonomistyrningsarbetet (det är nästan ett år försenat, bra jobbat där!). Gjorde nästan en hel uppgift bara lite finjustering kvar så var hemma lite innan 12. Jag var supertrött så jag gick och la mig i sängen och vilade tills Christan kom hem för då skulle vi åka till systemet och sen till Maxi för att panta flaskor! Hade ganska många om jag säger så! Handlade lite gott till efteerätt idag. Glass och hallon. Däremot så blir det inget godis ikväll kan ju inte ha båda sakerna!

Efter maxi kom vi hem och började städa. Då menar jag verkligen städa. Jag har skurat hela köket inklusive spis och kylskåp. Sen även städat toaletten. Det behövdes verkligen var riktigt äckligt!

Just nu sitter jag med en drink och väntar på att maten ska bli klar. Idag blir det kyckling, pommes i ugn, beasås och vitlöksås och sen efterrätten såklart! Kvällens schema är endast idol och ha det mysigt.




(bilden är tagen med min mobil och jag gillar resultatet!)

/V♥

Kommentarer;
SANAZ

Heej :)

Tänkte bara tipsa om en tävling om gratis smycken och namnhalsband i min blogg så kika gärna in den om du vill :)

kraam

2009-11-07 kl. 11:05:32
http://sanaz.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!