2009-11-17 | 23:10:22

Goder afton!

Nu tar jag kväll... Inget mer pillande för idag. Dock har jag inte flyttat allt för mycket utan när Christian kom hem blev det lite mat, halv åtta hos mig och sen filmen livet är en schlager. Sen flyttade vi ner bokhyllan, all mat och lite annat smått och gott. Hoppas innerligt att resten kommer ner imorgon!

Imorgon ska jag inte vara i skolan förrän vid 12 för att plugga med Nina! Blir lite verksamhetsplanering. Måste komma igång med pluggandet och det ordentligt! Ska klara mina tentor nu inga fler U-n tack!

Nu ska jag se veckans avsnitt av Gossip girl! Ja jag bestämde mig för att följa serien igen och ja jag har kommit igen helt enkelt! Så here we go!


en väldigt mycket studerande Nina.



/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!