2009-11-02 | 19:39:08

Godkväll!

Dagen som har varit har varit lite halvt stressad.
Det började med att vi skulle tvätta klart och sen till telenor för att byta telefonen. Väl på telenor så kunde de inte byta min mobil för de hade bara den svarta telefonen inne och jag vill ha den vita. Så jag får vänta någon dag och så länge använder jag en gammal lånetelefon. Orkar inte fixa med min gamla telefon igen.

Nu ikväll sitter jag och tittar på halv 8 hos mig för att sen byta kanal till femman för att titta på Ullared. Kan bli spännande!
Sen blir det lite pluggande med. Måste läsa läsa läsa!

Nu ska jag sätta mig tillbaka i soffan och lyssna på Helge!


/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!