2009-11-05 | 16:26:14

hemma!

Nu är jag hemma från föreläsningen. Märkte att det är ganska simpla föreläsningar för han går bara igenom det som står på slidesen. Det gör så att det blir 100000 gånger tråkigare! Nu är jag hemma i alla fall och väntar på att Christian ska spela klart sitt bilspel för sen ska vi mysa har jag bestämt. Drömde inatt att Christian stack ifrån mig så mysa behövs verkligen!

Sen funderar jag på om jag ska ta upp mitt gossip girl tittande igen. Älskar den serien! Däremot så har jag mycket att ta igen så kommer blir helt isolerad! Jag fortsätter att överväga det!



/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!