2009-11-17 | 16:53:24

internet...

I och med att jag bor i ett Hfab hus så använder vi oss av stadsnätet och när man ska flytta så inaktiverar man bara sitt konto där man bodde innan och trycker in sladden i den nya lägenheten och aktiverar sitt internet. Så enkelt skulle det vara men det var det inte riktigt för oss. Jag gjorde den första delen helt korrekt och kommer ner och sätter in routern i vägguttaget men jag kommer inte in på den sidan man ska aktivera sitt konto på så jag gick upp igen och då fungerade det. Gick ner igen för att se om det fungerade men nej det ville sig inte. Däremot så hittade jag ett annat nätverk som var oskyddat så vi har snyltat på det men imorse ringde jag till de som har hand om internet och de skulle kolla på det. De ringde tillbaka nu i eftermiddags om att det skulle fungera om en halvtimme så jag väntade och nu fungerar det! Älskar när det går att lösa "snabbt" så att man inte behöver vara utan eller snylta på någons internet.

/ V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!