2009-11-30 | 21:40:40

kvällsmys

Just nu ligger vi i sängen och myser samtidigt som vi tittar / lyssnar till grannfejden. Ska snart gå och flytta min andra cykel till det nya garaget. Sen blir det att sova tidigt för jag ska upp klockan 7(!) för det är skolarbete som gäller på förmiddagen.
Förövrigt imorgon så ska jag och Christian kolla på Luft skeppet som sprängdes för att småfira att vi har varit tillsammans i 8 månader, tiden går fort.

Nu avslutar jag detta inlägg för det gör ont i tummen varje gång jag slår på mellanslag!

Godnatt!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!