2009-11-21 | 15:34:09

lördag

Kräftan 22/6-22/7
Spontan och spännande lördag som inte alls blir som du planerade den.
Överraskningar i stor mängd.
God eftermiddag!
Igår så var vi i hbg och strosade runder var även på ikea och köpte 2 saker. En besticklåda och ett sett med sex lådor som man kan ha i garderoben. På kvällen blev det kinamat, mums mums! Killarna drev med mig för att jag inte kan säga friterad utan jag säger friTRErad. Ligger väl i släkten att vi inte kan säga det. Jag och Alex är likadana! Vi tittade på Idol och spelade GH och jag vann alla gånger utom 1. Vann när jag spelade gitarr men även när jag sjöng! HUR ÄR DET MÖJLIGT?! Jag kan inte sjunga och jag slår killarna när de spelar gitarr! Det är sjukt!

Imorse vaknade jag halv 11 av att Christian sprang upp för han skulle till jobbet. Jag låg kvar i sängen ett tag och sen gick jag upp till andra lägenheten och började plocka. Gjorde ingenting igår så kände att jag behövde göra något. Sen fick jag ett ryck här nere med så har städat undan en del och försökt lägga allt på sin plats men det är väldigt svårt!
Just nu så håller jag på att tvätta och ska väl passa på att läsa något kapitel av målet! Ikväll blir det kanske en vända till Wapnö slott för att gå på julmarknad!

/V♥

Kommentarer;
Anonym

Tänkte bara berätta att jag har en ny tävling i min blogg!

Du kan vinna ett roligt Ölspel!



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/tavling-nya-olspelet.html



PST!

Glöm inte min andra tävling



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/min-forsta-tavling.html



Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sån här reklam i din blogg, då är det bara att ta bort kommentaren.

MVH Carolina

2009-11-22 kl. 01:02:00

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!