2009-11-28 | 09:41:29

lördag

Kräftan 22/6-22/7
Du är lite väl ambitiös och det kan få hela lördagen att snubbla.
Sänk ribban så går det bättre.
Godmorgon!
Vaknade för ett tag sedan då Christian skulle åka till jobbet och nu ligger jag i sängen och tittar lite halvt på Svampbob, mtv har Svampbob-maraton idag så kommer bli en hel del tittande.
Igår blev det idoltittande och sen filmen the proposal som var bra förutom slutet som kunde ha varit bättre! Somnade faktiskt ganska snabbt fast att jag inte var trött.

Dagen idag kommer att bestå av att jag ska ta mig till jobbet om ca en timme för att göra produktprovet igen. Missade det med några småpoäng igår. Sen blir det hem igen och ska fixa lite här sen får jag se vad som händer! Plugg i alla fall men om jag följer med Christian eller inte det får jag se.

Nu ska jag fortsätta att kolla på svampbob!



fick upp lite julsaker igår!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!