2009-11-07 | 11:21:01

lördag

Kräftan 22/6-22/7
Månen ger din lördag ett extra skimmer.
Gott om nöjen och njutningar men viss risk för svartsjuka.
God förmiddag!
Gårkvällen var väldigt mysig. Vi tittade på idol och I love you man. Filmen var väl lite halvbra men den gick att se på. Vi kom i säng ganska sent och jag somnade väl när klockan var närmare 2 och sen vaknade jag vid 10 idag så har ju sovit mina 8 timmar.

Idag kommer Christians föräldrar ner hit och vi ska spendera kvällen där. Kommer att vara hos dem ganska mycket och uppdateringen här kommer att vara väldigt dålig den kommande veckan. Ska försöka slänga iväg en uppdatering när jag är hemma men jag vet inte riktigt hur det blir med det.

Igår fick vi reda på att vi kan få den nya lägenheten redan imorgon! Så spännande! Ska bara försöka hitta en tid imorgon som man kan hämta nyckeln på för vi är ju först i Hemmeslöv för att sen åka på middag hemma hos mina föräldrar! Men i alla fall! Så nu ska det målas om, mätas och ha sig! SUPERKUL! Däremot så har vi två lägenheter i 3 veckor men det gör inte så mycket för då kan man flytta i sin egen takt!

Nu ska jag gå och göra vid mig så att vi kan komma här i från och köpa lite småsaker!

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!