2009-11-30 | 12:01:29

måndag

Kräftan 22/6-22/7
Måndagen handlar om kärlek, romantik och starka band.
Kanske hör du av någon ur ditt förflutna.

God förmiddag!
Idag låg jag i sängen och verkligen drog mig, det är verkligen skönt att göra det. När Christian kom hem från besiktningen så kollade vi på andra delen av flickan som lekte med elden. Börade kolla inatt men vid 2 så kom vi fram till att vi inte orkade ytterligare en timme så vi sket i filmen och somnade istället. Dock hann vi inte riktigt klart med filmen nu på förmiddagen så det blir lite mer tittande ikväll när vi är åter samlade.
På schemat idag så är det först och främst föreläsning i ex antal timmar, jag längtar inte direkt men vad ska man göra?! Sen är det att cykla hem och ge nyckeln till tjejen som ska ha lägenheten efter mig för att sen sätta mig med lite pluggande.

Idag är det även sista november vilket betyder att imorgon får man ta första chokladen ur kalendern! På senare år har jag blivit bättre på att verkligen hålla mig och bara äta en varje dag. Det var inte som när man var liten och började duktigt med en chokladbit och sa till sig själv att nu tar jag bara en per dag men kalendern var ändå slut dagen efter. Man kan även göra som min lillasyster, för att inte chokladen ska ta slut så köper man flera chokladkalendrar. Av någon konstig anledning så tycker jag att chokladen i kalendrarna är riktigt god. Det är antagligen någon billig skit choklad men i princip allt som är sött och onyttigt åker finemang ner i min mage. Mums!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!