2009-11-02 | 10:06:07

måndag

Kräftan 22/6-22/7
Måndagen blir rolig men du hade hoppats på romantisk,
och på den fronten blir du rätt besviken.
God morgon!
Här har det inte varit så god morgon för jag gick upp för att ta tvätten så nu är tvättningen i full gång. Har sjukt mycket som måste tvättas så det finns knappt!
Dagens planering är då först att tvätta klart, fixa med min telefon, åka till jobbet för att hämta en pärm och sen åka till skolan för att börja på en ny kurs. Verkligen spännande!

Jag har börjat vara med i olika blogg-tävlingar nu. Tänkte att man kan aldrig vinna om man inte är med och tävlar så tänkte att det kunde vara kul om man vann någongång! Vi får väl se!

Nu ska jag återgå till min frukost.


/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!