2009-11-30 | 18:59:43

min turdag

... eller inte!
Hela otursgrejen började när vi hade slutat skolan. Jag skulle ta cyklen och cykla till maxi för att handla pepparkaks-saker för jag hade bestämt mig för att baka pepparkakor. Sätter mig på cyklen och börjar trampa men känner att det är något som är fel. Då är där absolut ingen luft och jag pumpade den på morgonen. Sen började jag gå hem och jag skiter i pepparkakorna som jag hade trånat efter hela föreläsningen. Jag pumpar cykeln på vägen och känner att ventilen inte sitter riktigt ok men fortsätter att gå hem och när jag kommer hem är där ingen luft igen. Struntar i vilket för tillfället för att skriva ut lite papper till skolan imorgon och gissa vad?! Färgpatronen har tagit slut och man kan inte bara ha den svarta i. Irriterande till max. Lämnar även detta och går upp till den andra lägenheten för att ta ner det sista, två stycken pallar. Jag placerar dem på varandra och börjar gå och då tippar den ena och smäller i tummen och det spricker vid naglen.

Tror att oturen har vänt lite nu för har lämnat över nycklen till tjejen som ska bo där sen och hon verkar vara nöjd i alla fall. Var nere och tittade på cyklen och tror att jag har fixat glappet vid ventilen men får se det imorgon när jag har pumpat däcket igen.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!