2009-11-05 | 12:42:22

nu är det dags...

att bege sig mot skolan där kvantativa metoder väntar på mig. Det blir min första föreläsning i den kursen i och med att jag var sjuk i tisdags. Kommer hem senast 5 och sen måste vi åka iväg och fixa lite saker till våra små hamstrar! Sen blir det hem och mysa lite. Ska även se veckofinalen på halv åtta hos mig!

Jag har lyckats fixa podcast till min mobil så just nu sitter jag och lyssnar på mammas nya kille. Jag och Christian lyssnar på det varje vecka. Har blivit lite av en tradition. Det är ett sjukt program och vi brukar faktiskt lyssna på det när vi ska sova. Man somnar riktigt lätt till det! Om ni inte har lyssnat på det så gör det men ge det lite tid. Det är inget man gillar direkt utan man måste lyssna ett litet tag. Sen är det typ 4 stycken som gör alla karaktärerna. Så gå in på SR:s hemsida och sök på mammas nya kille!

Nu måste jag göra vid mig för att cykla iväg!

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!