2009-11-18 | 15:23:30

onsdag

Kräftan 22/6-22/7
Onsdagen handlar troligen mest om arbete och vardagsansvar.
Ingenting märkligt händer alls just nu.
Hej hej!
Dagen började med att vi vaknade vid 9. Christian överraskade mig sen med frukost på sängen. Det är väldigt sällan han är uppe innan mig så det var en väldigt trevlig överraskning.
Lite efter så fick jag ett sms av en tjej som skulle vilja kolla på lägenheten så jag fick halvt panik för den såg förjävlig ut. Så jag gick upp och rensade upp en hel del.
Sen körde jag till skolan för att plugga med Nina. Gick väl lite sådär men vi gjorde i alla fall den uppgiften som vi skulle göra till på fredag. Vi orkade inte plugga allt för länge så vi stack till Maxi och kikade runder.

Nu sitter jag här i min soffa och ska visa lägenheten snart igen. Blir mycket sånt nu. Ikväll ska jag fixa mer med lägenheten och ska försöka sätta upp en väggdekor som jag köpte för lääääängesedan. Det kommer bilder sen! Jag lovar! Jag ska försöka sätta igång med Målet ikväll men det är en riktigt tråkig bok!

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!