2009-11-04 | 17:36:17

onsdag

Kräftan 22/6-22/7
Rolig onsdag, särskilt om du fokuserar på dina egna intressen.
Vänner som deltar ökar trivseln.
God eftermiddag!
Idag har jag inte haft någon tid att sitta vid datorn för jag har flängt överallt känns det som! Dagen började med att de ringde från telenor och sa att min telefon hade kommit in och jag gick dit och hämtade den. Sen kommer jag hem och ser att bakluckan inte passar till 100. Det värsta var att jag hade fått den enda telefonen som de hade så jag kom hem och började ringa runder och se var de kunde ha den så jag fick bege mig till väla. Felet var så enkelt att de bara bytade bakluckan men i alla fall. Så nu är allt löst.
Träffade även syster yster Karro på Väla och vi åt lunch tillsammans och begav oss bort till Ikea där vi gick och tittade på lite olika saker. Jag köpte bara ett paket med glas som man ska ha ljus i. Förstörde de vi hade här hemma genom att hälla kallt vatten på dem. Inte så smart kanske!

Nu ska jag snart påbörja maten tänkte förbereda för jag ska hämta Christian på jobbbet vid kvart över 7. Så ska maten nästan vara klar.

Har missat att skriva att jag fick ett besök av radiotjänst igår. Det ringde på dörren och ingen var där. Tänkte inte öppna alls men jag är så nyfiken så jag öppnar och tittar ut. Då står det en gubbe borta vid grannen och hon ser väldigt sur ut så jag fattar på något konstigt sätt vilka det är så jag springer in stänger av tvn och sätter den tätt emot väggen. Sen kommer gubben till oss och jag drar en rövare om att vår tv är i sönder och att vi inte har den i lägenheten och att vi inte ska köpa en ny fråns det att vi flyttar. De får ju inte lov att gå in i lägenheten om man inte godkänner det. Så jag klarade mig!
Nu ska jag ta och spela lite gh5!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!