2009-11-02 | 22:49:23

sleeping beauty

Nu retunerar jag mig till sängen. Ska verkligen sova ut inatt och ge mig en sovmorgon som aldrig förr! Imorgon är det åter dags för skolan.
Har för övrigt bara föreläsningar på eftermiddagarna vilket jag tycker suger ganska stort. Bättre att ha dem på förmiddagen och sen kan man göra någon på eftermiddagen men nej så är det inte nu. Varken i kvantitativa metoder eller verksamhetsplanering. Det är 13-17 som gäller varje gång man ska till skolan så det är bara att bita ihop.

Godnatt allesammans!

/ V♥

Kommentarer;
Idaa

Riktigt fin blogg du har Vicki,

hoppas allt är bra med dig uppe i Halmstad:)

Kram

2009-11-03 kl. 00:00:31
http://idaaperssoonn.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!