2009-11-22 | 19:00:24

söndag

Kräftan 22/6-22/7
Ingenting speciellt händer. Lite kärleksliv eller
en mysig aktivitet med familjen ger en fin kväll.
God kväll!
Dagen började med att jag vaknade halv 11 av att en telefon ringde och sen var jag såklart klarvaken. De andra två sov en timme längre än vad jag gjorde så jag låg i sängen och chillade. Lars skulle åka hem vid 1 så vi tog det ganska lugnt. När Han hade åkt hem så flyttade jag och Christian alla saker mellan våra förråd och jag slängde en hel del gammalt skit som man inte behöver längre. Har väl kvar en del som jag inte heller behöver men ja det är svårt att slänga allt.
Mer i eftermiddag så har jag läst lite i boken målet och det blir väl att jag sätter mig med den lite senare igen. Jag städade även lite i både denna lägenheten och den andra. Det är inget kul alls men orkar inte ha stökigt runt mig och inte behöva gå och tänka på att den andra lägenheten måste städas. Känns bättre när man har gjort lite för då är det inte lika mycket kvar sen!
 


om jag skulle ha haft ett sånt här sett så skulle det säkert ha blivit roligare att städa. eller?!



Nu ska jag snart titta på mtvs serie om 16 år och gravid.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!