2009-11-29 | 21:50:50

söndag

Kräftan 22/6-22/7
Romantik och vackra ord förvandlar din söndag till en njutning.
Hoppa inte över de små detaljerna.
Godkväll!
Nu tar jag kväll från allt och lägger mig i sängen och tittar på tv.
Idag har det varit full fart på allting. Det började med att vi skulle till biltema och lämna tillbaka något till bilen, då köpte jag även flyttlådor som man kan ha ordning nere i källaren, jag köpte 10 stycken men har bara använt 3! Bra tänkt där. Sen vidare till jobbet och lämna lite saker. Efter det var det bara att åka till den gamla lägenheten och städa. Gick ganska bra tills det att Christian kom på att vi kunde åka till ikea så vi avslutade allt och åkte till Helsingborg. På ikea blev det 2 nya kuddar och ett ljusfat och ljus. Mitt gamla ljusfat gick i sönder när vi flyttade ner det.
När vi kom hem så skulle Christian åka till jobbet och jag började fixa med flyttlådorna för att sen städa upp lite här och slå in två julklappar! Sen var det bara att gå upp till andra lägenheten och städa igen så nu är den klar.

Igår så var vi utanför Kinnared tror jag och skulle fixa bilen. Christian sa ja men det går på typ 1½ timme. Vi åkte klockan 4 och var i Halmstad igen vid 9 men då skulle vi till maxi och fixa lite till adventmyset. I allafall när vi var i Kinnared så fick jag lite gjort i alla fall jag läste äntligen ut målet. Sen på maxi så fick jag äntligen köpt mitt rosa moppset! Var inte så svårt att övertala Christian! Kommer att komma så väl till pass här hemma!


Detta köpte jag på ikea idag. Jag älskar ljus!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!