2009-11-01 | 21:10:06

söndag

Kräftan 22/6-22/7
Högt satta mål gör att du ofta blir besviken, även om vissa mål går att nå bara du har lite tålamod.


God kväll!

Nu är jag hemma och har kommit till ro lite. Gårdagen spenderade vi hos Karro och Mattias och åt tacos, spelade spel och tittade på fotbollen. Gick hem till mamma och pappa, där vi även sov inatt, vid 23 och somnade ganska snabbt. Idag så har jag färgat mitt hår, eller Alexandra färgade mitt hår. Först brunt och sen la vi in blonda slingor. Blev väldigt nöjd och tänkta lägga in en bild men min mobil vill inte riktigt synka med datorn.

Igår var jag och köpte en ny mobil men har redan upptäkt fel med den. 3 stycken döda pixlar så var inne idag igen med den men de kunde inget göra för deras system låg nere så ska ringa imorgon och sen in till butiken här i Halmstad. Får väl se hur det blir. Mobilen jag köpte var Sony Ericssons Aino. För övrigt så är jag nöjd med den änsålänge!

Nu ska jag titta på Djävulen bär prada!



/ V♥

 


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!