2009-11-17 | 14:16:41

tisdag

Kräftan 22/6-22/7
Egentligen vill du fokusera på ett speciellt ämne
men massor av oväntade småsaker stör dina planer.
Dagarna passerar fort och det känns inte som att det är flera dagar sedan jag uppdaterade. Dock har vi haft fullt upp med att måla den nya lägenheten plus att jag har jobbat och haft skolan.
Nu har vi börjat flytta in saker i lägenheten och sov här inatt för första gången. Bilder kommer när allt är klart!

Idag så skubbade jag föreläsningen för känner inte att jag mår riktigt 100. Har ont i huvudet väldigt ofta nu för tiden. Borde gå och kolla upp det för känns inte riktigt ok att ha huvudvärk typ 1-2 gånger i veckan. Så istället har jag flyttat lite och ska alldeles strax läsa igenom alla anteckningar.

I eftermiddag ska jag cykla till skolan för att göra verksamhetsplanerings-arbetet och sen flytta ännu mer. Ska försöka få ner allt porslin idag så att vi kan börja äta här nere. Har inga sitt möbler kvar däruppe så kan bli besvärligt!

Nu ska jag fortsätta! :)
/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!