2009-11-03 | 18:07:09

tisdag

Kräftan 22/6-22/7
Du är sällskaplig och helst skall tisdagen handla
om vänner, nöjen, möten, idéer, intressanta samtal.


Hej allesammans!
Dagen idag har inte varit så bra. Vaknade imorse och mådde riktigt dåligt. La mig i sängen igen och låg där i princip hela tiden till typ 3. Christian låg med mig och snarkade. Var väldigt mysigt att bara ligga och inte göra någonting.
Nu mår jag lite bättre men inte bra så blir inne resten av dagen. Ska titta på halv 8 hos mig, uggly betty och desperata hemmafruar. 

Håller på att ändra min design igen. Jag vet att jag gör det mycket men jag gillar det! Gillar att sitta och pilla med lite olika headers och sånt! Däremot så tar jag en paus från det nu och ska hoppa ner i sängen och titta på lite gamla repriser som alltid går på kvällarna. 

Telenor har fortfarande inte fått telefonen så jag går här med en gammal K610i. Den är röd så lite fräsig är den!

Aja sängen står och blir kall!

/ V♥ 


Kommentarer;
nina

tjoho!

så de va därför du inte va i skolan.... glöm inte att du måste kursregistrera dig... nu när du inte va där och kunde fylla i lappen-du kanske kan göra det imorgon =P



kyss***

2009-11-04 kl. 10:27:57
http://ninadenfina.webgain.se

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!