2009-11-19 | 09:36:27

torsdag

Kräftan 22/6-22/7
Din torsdag blir inte som förväntat.
Både goda och dåliga nyheter dimper in under eftermiddagen.
Godmorgon!
Igår kom vi isäng relativt tidigt i säng om man jämför med de andra nätterna! Sov superskönt men vaknade då Christian skulle gå upp men somnade om nästan direkt igen och det är så skönt. Dock vaknade jag 9 igen så då var det bara att gå upp. Gabbe ringde lite efter det och nu är hon på väg hit upp till oss! Blir en heldag med henne förutom den lilla stunden som jag ska vara i skolan!

Just nu sitter jag här och har MTV igång och det är Lady Gagas Bad Romance och jag tycker att den är sjuktbra. Sen att hon klär sig knäppt gör saken bara bättre.


Nu ska jag göra vid mig så att jag är klar när systern min kommer!
/ V♥

Kommentarer;
Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-11-19 kl. 12:21:11
http://millahoman.blogg.se/
Andréa

Sv: Kul att du är med och tävlar :)

Ha en bra kväll!

2009-11-19 kl. 19:22:16
http://makeupartisten.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!