2009-11-05 | 09:52:02

torsdag

Kräftan 22/6-22/7
Du vill ha lugn och ro men så blir det inte.
Torsdagen blir livlig och ger både glädje och bekymmer.
God morgon!
Idag var jag nästan uppe med tuppen. Vaknade vid 8 av att våra klockor ringde. Drog mig faktiskt lite, det är så jäkla skönt! I alla fall den största anledningen till att jag var uppe tidigt är att jag ska snart iväg och träna med Emma. Det är riktigt skönt att träna med henne man ger järnet och sen kan man prata av sig riktigt ordentligt. Det kommer vara riktigt tråkigt sen när hon flyttar upp till Västerås igen :/

Nej nu åker skorna på!



/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!