2009-10-05 | 22:23:37

dags för sängen!

Nu är det dags att lägga sig efter en bra dag.
Eftermiddagen spenderade jag inne i stan var och handlade lite småsaker och mat. Skulle överraska Christian med fajitas när han kom hem. När jag var hemma från stan så la jag mig i sängen för att titta på tv och det gick mindre lyckat för somnade i princip direkt och vaknade en och en halv timme senare! Började med maten som förövrigt blev supergod men man kan faktiskt inte misslyckas med fajitas.
Efter det så blev det dusch och sen gjorde vi ansiktsmasker på varandra, borde ha tagit foto för Christian såg ut som en chokladkaka och jag som en jordgubbe i ansiktet.

Nu återgår jag till sängen med mitt hjärta!

/ V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!