2009-10-29 | 19:39:39

för nu är det kväller...

God kväll!

Dagens tenta gick underbart bra. Kändes som att man kunde allt och lite till så ett VG måste man ha klarat.
Eftermiddagen har spenderats med att fixa en sak men gick inte allt för bra så jag återgick till mitt kära pluggande. Morgondagens tenta tror jag inte kommer gå lika bra som dagens för jag kan i princip INGENTING! Det känns hemskt men jag ska gå dit och köra mitt race för att sen åka mot Klippan för maudarn har lite party. Blir dock ingen utgång.

Kvällen kommer att spenderas i soffan med Rosa bandet galan och lite gh5 spelande! Varvade förövrigt Shrek idag! Så nu måste jag hitta ett annat spel att spela!

/ V♥

Kommentarer;
myrann

Sv: Tack så mycket gumman!

2009-10-31 kl. 10:54:11
http://myrann.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!