2009-10-09 | 08:42:04

fredag

Kräftan 22/6-22/7
Lite lugn och ro skulle inte skada men troligen blir
fredagen så livlig att du knappt hinner hämta andan.

Godmorgon!
Är uppe med tuppen idag igen. Blir ju så när jag aldrig riktigt kan somna om. Idag så står det bara träning på schemat. Ska väl plugga lite med så att man har lite att göra.
Helgen är lite halvt planerad. Imorgon blir det mest troligt Ullared och sen åka till Skåne där jag ska festa med Emma! Lär bli fantastiskt.

Nu ska jag ligga och dra mig lite för att sen gå upp ur sängen och kanske göra något vettigt.

Måste bara säga tack till Annika med som såg att jag hade gjort lite missar med min header!

/V♥

Kommentarer;
Annika

hihi

2009-10-09 kl. 19:02:05

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!