2009-10-02 | 18:32:39

fredag

Kräftan 22/6-22/7
Egna initiativ och idéer leder till en produktiv och lönsam fredag.
Lyssna inte för mycket på andra.


Godkväll!

Hoppas att allt är bra med er för jag mår väldigt bra för tillfället.
Idag har det inte hänt så mycket gick upp vid 10 och pillade lite med datorn. Väntade på att Christian skulle vakna vilket kändes som att det tog en evighet. Skulle egentligen iväg och träna med Emma men min mage har spökat idag så det var bäst att avstå.
Vid halv 1 åkte vi till eurostop för att Christian skulle sälja sin telefon. Sen blev det inom Grizzly och titta på lite krabater. Christian vill ha ett litet bur-djur men även jag. Vet inte riktigt om det är bra med hans allergi men i alla fall. Det stod mellan ett marsvin och två dvärghamstrar. Christian ville ha marsvinet och jag hamstrarna och vi kunde inte komma överrens så vi körde sten, sax och påse som vi alltid gör när vi är oense och jag vann. Så om vi ska ha ett bur-djur så blir det hamstrar.

Efter vår tripp borta vid eurostop så åkte vi till hfab för att skrivar på lägenheten och sen bar det av hem och vi somnade ganska snabbt. Jag älskar att sova på eftermiddagarna man sover så jäkla skönt. Sen var det bara att stiga upp för Christian skulle iväg och jobba och nu sitter jag här en snabbis!
Kvällens planering är att städa HELA lägenheten. Jag har kommit en bit genom att redan ha städat hallen och toan. Har även rensat en massa saker men här är hur mycket kvar som helst. Jag ska även försöka komma ett kapitel i statistiken.

Nu ska jag återgå till min underbara städning!

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!