2009-10-01 | 23:50:54

godkväll!

Det blev att Christian var tvungen att jobba ikväll så jag körde honom till jobbet för att sen ställa om min kurs mot Klippan! Där bjöds det på husmanskost, hemmagjorda köttbullar och potatismos. Det är supergott!
Var en sväng inom Karro, Mattias och Matilda för att busa med den lilla fjanten. Gick hem igen och tittade på idol och lyxfällan med mamma och pappa. Älskar att vara hemma för man blir behandlad som en prinsessa. Låg med huvudet i mammas knä i typ 2 timmar och hon sitter så snällt och masserar mitt huvud. Jag tycker det är så skönt!

Snart ska jag dimpa ner i sängen för att sova ett litet tag sen ska jag upp och hämta Christian. Blir ju så när han jobbar natt och jag tvunget skulle ha bilen!

I eftermiddags så firade jag och Christian vår halvårsdag med lite presenter. Jag fick ett superfint halsband som jag känner på mig att jag kommer att använda en hel del. Fick även ansiktsmasker som vi båda två ska använda, han smetade däremot på en på mig idag så imorgon är det hans tur! Av mig så fick han en David Beckham parfym som luktar ruskigt gott! Sen köpte jag även matchande örhängen till oss.

Godnatt allesammans!
/ V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!