2009-10-06 | 16:14:13

kunde inte stå emot!

Jag var inne på Bellbox hemsida, Bellbox är en affär som säljer ofantligt mycket hårprodukter som även använder sig av näthandel, och såg att de hade ett extrapris på Tigis hårspray Bed Head Masterpice. Jag har gillat Tigis produkter väldigt länge nu och kunde inte motstå priset. Sprayet kostade endast 116 kronor. Det kan låta mycket för ett hårspray men jag kan tycka att det är värt varenda öre! De som säger att det är mycket pengar har aldrig testat deras serie och förstår hur drygt och bra detta verkligen är. Så denna kommer hem till mig om bara några dagar! Underbart helt enkelt!

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!