2009-10-10 | 07:54:45

lördag

Kräftan 22/6-22/7
Månen ger dig en energisk och elegant, inspirerad lördag.
Det blir en del gräl men du trivs bra ändå.
Godmorgon allesammans!
Igår fungerade inte internet som det skulle så kunde inte uppdatera. Det enda som hände i princip var att vi tittade på idol och sen somnade vi.

Idag så blir det först Ullared, ska köra om en timme ungefär, och sen blir det att åka till Åstorp för att inta Emmas place och då blir det fest för hela slanten! Ser verkligen fram emot ikväll. Jag kommer mest troligt inte kunna uppdatera mer idag så jag återkommer imorgon om vad jag köpte och hur kvällen var.

Nu ska jag i alla fall göra vid mig, packa mina saker och äta frukost. Here we go!

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!