2009-10-17 | 10:58:56

lördag

Kräftan 22/6-22/7
Andra ändrar sig och det ställer till problem för dig.
Du avskyr att inte bara kunna gå din egen väg.


Godmorgon!
Eller man ska kanske säga god förmiddag!?

Jag vet att min uppdatering har varit lite si och så eller ja rättare sagt helt skit de sista dagarna. Har faktiskt inte haft ork att sitta och skriva blogg.
Jobbade ju i torsdags och kom hem helt slut. Gjorde inte mycket mer än att äta lite och sen lägga mig i sängen. Sådana dagar är sköna man bryr sig inte om någonting. Alla bekymmer är borta!

Igår så gjorde jag inte så mycket. Träffade faktiskt min älskade vän Christopher här i Halmstad. Han hade fått äran att jobba här. Blev bara en snabbsyn innan hans jobb började men det var trevligt!
Sen kom jag hem och pluggade lite, borde ha pluggat mer men icke så nicke är lite lat på den fronten men ska bli bättre. När jag är klar med detta blogginlägg så ska jag sätta mig och plugga.
Jag var även och tränade med Emma igår, körde relativt hårt och det känns idag kan jag säga. Däremot så känns det så himla bra med träningen känner hur min kondition har blivit tusen gånger bättre! Härligt värre!
Måste även tillägga att det SNÖADE igår! Däremot så om man bor här nere i Sverige så blir det bara som regn på marken. Lägger inte sig. Tråkigt nog!

Idag så blir det som sagt plugg nu fram till det att Christian kommer hem för då ska vi åka till Ikea, min favoritbutik för tillfället. Dagens inköp ska bli en bäddmadrass så att pappa kan komma upp med sängen som han har hämtat. Ska bli skönt att ha en större säng. Håller på att bli knäpp! Sen ikväll blir det väl bara mys.
 






våra små bebisar!

/V♥

 

 


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!