2009-10-03 | 08:41:08

lördag

Kräftan 22/6-22/7
Lördagen börjar bra men utvecklas inte riktigt åt rätt håll.
Du blir irriterad även av små bakslag.
Godmorgon!
Sov sådär bra inatt. Har drömt en massa plus att Christian kom hem halv 6 inatt(!) för han pluggar inför ett prov han ska ha på jobbet nu i veckan. Så kan det vara. Jag är uppe med tuppen för jag ska iväg och jobba. Har inte jobbat på en månad och har saknat det ganska rejält om jag ska vara ärlig!

Ikväll har jag inga planer heller men det blir väl att plugga och chilla. Gå och lägga sig i tid igen som igår. Somnade redan mellan halv 12 och 12. Känns skönt att vara utvilad.

Nu ska jag äta upp min yoghurt med banan sen blir det cykelfärd till jobbet.

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!