2009-10-12 | 18:23:57

måndag

Kräftan 22/6-22/7
Ett begränsat umgänge är vad du behöver,
nära vänner snarare än bekanta och inget onödigt tjafs.

Godkväll!
Det blev inget Gekås i lördags vi tyckte att det var för lång kö. Utekvällen var rolig tills det blev lite för mycket av det roliga så gårdagen spenderades i princip bara i sängen hemma hos mamma och pappa. När vi hade ätit så körde vi och hämtade mina saker hos Emma. Pratade lite skit med och åkte sen vidare mot väla och ikea. På ikea köpte vi två plädar, ljus och ett till bestickställ där vi ska ha diskborstarna och diskmedlet.

Idag skulle vi fixa lite med Christians bil och sen körde vi och köpte hamstrar. Har pratat ett tag om att skaffa något djur men i och med att Christian är lite allergisk så fick det bli ett bur-djur. Namnen på hamstrarna är Solveig och Rut. Fula namn till söta små djur!

Nu ska jag slänga på mig lite kläder för att sen sätta mig på cyklen och cykla och lämna saker!


Jag och Emma innan kvällens bravader!


En av de två små sötingarna!


/V♥

Kommentarer;
Emma

HAHAHAH, även om jag ser fullare än fullast ut här så kan jag ju tillägga att det va jag som va nyktrast vid kvällens slut!

2009-10-12 kl. 21:06:49

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!