2009-10-19 | 20:56:17

måndag

Kräftan 22/6-22/7
Du behöver egentid, möjlighet att vara ifred och ta det lugnt.
Vissa respekterar inte det behovet.
Godkväll!
Dagen började med att jag försov mig i en timme! Fick lite panik men jag hann både att göra vid mig och hämta mitt paket från bellbox innan klockan var halv 10.
Vi åkte upp till Falkenberg där det stod pluggning på schemat. Var där till runt 4.
När jag kom hem så slängde jag mig på soffan och tittade på tv vilket jag gör nu med. Kommer bli sängen tidigt idag för är riktigt trött och imorgon är det en lång dag i skolan. Vi går 10-17 och det är datorövning hela dagen.
Funderar faktiskt på att gå ut och gå en runda i alla fall. Däremot så regnar det lite ute så får överväga det hela!

Sov gott allesammans!

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!