2009-10-05 | 10:55:31

måndag

Kräftan 22/6-22/7
Måndagen får en trist start men kvällen blir mysig, romantisk, inspirerande.
Det är en bra kompensation.

God förmiddag!
Igår blev det ingen uppdatering för hade inte tid och var så jäkla trött! Natten mellan lördag och söndag var sömnlös. Somnade klockan 8 på morgonen och Karro ringde och väckte oss vid 11 för de skulle komma hit. De var här vid 12 och vi började med att äta lite lunch, frukost för mig och Christian. Sen funderade vi på vad vi kunde göra och vi kom fram till att laserdome skulle ha varit roligt. Vi körde bort till dit de håller hus för att se om där fanns någon tid för de svarade inte på telefon. Kom dit och fick reda på att vi kunde spela tidigast klockan 5. Så nu var det kört. Vi bestämde oss för att åka tillbaka in till stan och spela bowling istället. Kommer dit och delar in oss i två grupper. Karro och Matte i ett och då jag, Christian och Matilda i det andra. Det var längesedan jag bowlade men det gick ändå bra, kom tvåa på första serien var bara Mattias som slog mig. Andra serien kan vi inte jämföra för vår bana krånglade hela tiden och vi hann inte spela två serier. Efter bowlingen åkte familjen Engström hem och jag och Christian gick upp till oss och sov lite. Sen åkte han iväg till jobb. Kvällen gick väldigt fort för ovanligheternas skull. Jag låg i sängen och tittade på film, pluggade och var allmänt slö! Somnade vid 11 och Christian väckte mig vid 2 då han kom hem från jobbet.

Imorse vaknade vi vid halv 8 för Christian skulle iväg på en kurs som han ska vara på hela denna veckan så kommer att vara uppe med tuppen varje dag men det är skönt det också. Morgonen har jag spenderat med att slappa en del och plugga lite. Ska återgå till pluggandet snart och sen i eftermiddag ska jag iväg en snabbis och sen återgå till pluggandet!
Hoppas på att det blir som horoskopet har sagt för det är första kvällen på en vecka jag och Christian är tillsammans igen! Vi får väl se!

Nu ska jag ta och diska och bädda innan jag börjar plugga!



/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!