2009-10-14 | 19:47:10

onsdag

Kräftan 22/6-22/7
Onsdagen ställer dig inför uppgifter som kräver samarbete,
men omgivningen är inte ett dugg hjälpsam.
Godkväll!
Dagen har bestått av att jag har pluggat en hel del. Kom hem från Madde vid halv 1 och gjorde inte allt för mycket. Jag och Christian la oss i sängen och somnade för ett tag. Nu ikväll har jag tittat på tv och pluggat igen men har tagit en paus från det för att titta på mitt kvällsnöje programet halv åtta hos mig. Älskar Helge, han gör programet så jäkla komiskt. Efter det så ska jag ta tag i pluggandet igen och sen kolla på greys anatomy och då kommer även Christian hem och då ska vi äta lite.

Sen blir det sängen för ska upp tidigt imorgon och jobba! Längtar som bara den! I och för sig så börjar jag 9 och slutar 19 så det blir en långdag men jag tycker det är kul så det går! Det blir lite omväxling i vardagen när man pluggar och sen jobbar ibland.

Jag har funderat idag och jag är lite trött på mina naglar och funderar på om man ska ta och satsa på att göra naglar eller inte. Kan inte riktigt bestämma mig. Om jag bestämmer mig för att göra det så kommer det bli en utgift varje månad på typ 500 kr och jag funderar på om det är värt det eller inte. Får väl se hur jag gör. Blir inte denna månaden i alla fall.
Tror inte det blir innan vi flyttar heller för utgifterna där kommer också vara skyhöga. Vill ha så mycket nya saker.

Nu ska jag återgå till tvn!

/ V♥

Kommentarer;
Nina

Vad ni är duktiga som pluggar, man måste ju fasiken sitta typ varje dag eftersom kursen rasar på i ett sånt tempo...helt galet!!!!



Känns det som att ni förstår allting???? Jag har det lite knepigt med hypotesprovningarna men kämpar på hehe



ses i skolan på tisdag..(dataövning gah pust och stön)

kramis **

2009-10-16 kl. 12:48:03
http://ninadenfina.webgain.se

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!