2009-10-28 | 21:01:35

onsdag

Kräftan 22/6-22/7
Mysig onsdag som handlar mycket om vänskap.
Lite kärlekstrassel också men det struntar du blankt i.
Hej!

Idag är det dagen innan tentan och jag har i princip inte pluggat alls idag! Det är både bra och dåligt för jag känner att jag kan det mesta nu och om jag pluggar så överpluggar jag men sen tänker jag också att tänk om det kommer något som jag inte har lärt mig, då kommer jag inte förlåta mig själv på ett bra tag. Därför har jag bara pluggat lite. Har även fått in en omgång av mikron.

I eftermiddags så var jag och Christian inne i stan för han skulle byta in spel som han hade till Xboxet för att köpa ett nytt. Vi begav oss sen till buttericks för att titta om det fanns något vettigt till Mauds maskerad på fredag. Inhandlade bara ett par fula solglasögon! Sen inom telenor för att titta på en ny telefon. Blev inget där än utan begav oss till elgiganten för att köpa GH5 så det har jag suttit och spelat lite i eftermiddag/kväll.

Nu blir det greys för att sen spela lite gh och sen hoppa ner i sängen.

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!