2009-10-07 | 13:07:54

onsdag

Kräftan 22/6-22/7
Onsdagen blir framför allt romantisk och kreativ.
Du skapar dina egna möjligheter mycket skickligt.
Hejhej!
Igår hände det inte så mycket utan vi tog det lugnt, låg i sängen och tittade på tv.
Imorse skulle Christian gå upp redan vid halv 7 så jag vaknade till då med men snoozade hela tiden. Älskar att snooza! Christians skjuss var lite sen så han kröp ner i sängen bredvid mig igen. Var riktig hög mysfaktor på det.

Jag skulle gå upp vid 8 men var så seg att jag låg kvar 20 minuter. Gjorde vid mig väldigt fort och slängde i mig maten för att sen köra till skolan. Hände inte så mycket i skolan utan gick bara igenom ännu mer saker som gör mig riktigt förvirrad.

Nu när jag kom hem så åt jag lite och satte mig och kollade min mail. Hade fått mail från Csn att de hade omprövat min ansökan. Fick värsta paniken, trodde verkligen att de hade minskat mitt bidrag och lån. Sen får jag syn på andel lån och bidrag och fick ännu mer panik trodde inte vad jag såg utbetalningen var riktigt liten. Hur ska jag klara mig tänkte jag. Sen såg jag att det var per vecka. I själva verket så har Csn gjort ett nytt beslut för regerigen har beslutat att vi ska få mer i studiebidrag och lån. Det ökar med sammanlagt 300 kronor per månad så jag tackar och tar emot!

Nu idag så blir det plugga igen. Ska göra lite uppgifter och se om jag förstår någonting.

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!