2009-10-25 | 18:48:38

söndag

Kräftan 22/6-22/7
Gott om motstridiga signaler och konstiga missförstånd
gör att söndagen inte riktigt vill lyfta.
Förlåt för att jag inte har uppdaterat men känner mig så jädrans tråkig när jag bara pluggar hela tiden. Det händet INGET kul i mitt liv för tillfället!

Som sagt jag sitter jag och pluggar nu dagarna i ända, kommer vara så de kommande dagarna med. Tråkigt tråkigt och ytterligare lite tråkigt! Det är mycket man ska lära sig och det känns inte som att det riktigt vill gå in!

I alla fall igår var pappa här och lämnade sängen, var nog det bästa på hela veckan, och jag sov som en prinsessa i natt. Första natten på hur länge som helst som man kunde ligga på ryggen båda två. Underbart!
I fredags shoppade jag ett par nya skor med. Ett par ankelboots. De ska användas snart kan jag berätta! Funderar på fredag om det blir något partaj för min del för maud kommer hem och det blir maskeradkalas för maudarn fyller år! Trevligt trevligt!


mina skor, dålig bild från mobilen.


Nu ska jag lägga mig i sängen bredvid my love!

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!