2009-10-18 | 08:11:47

söndag

Kräftan 22/6-22/7
Söndagen får en trist start men en fin kväll.
Vad du väljer att sammanfatta dagen med är ditt val.


Godmorgon allesammans!
Är uppe med tuppen idag men det är för att Christian körde iväg till jobbet. Igår kunde jag somna om men inte idag tråkigt nog. Sen väsnades Solvieg och Rut för de hade inget vatten(!) så det fyllde jag på fort. Däremot tänkte jag ta tillfället till akt att städa lite här och sen plugga. Har inget annat som stör idag! Ska i och för sig sticka iväg till gymmet ett tag med.

Jag har glömt att berätta att jag inte har fått sprayet från Bellbox så skickade ett mail till dem i fredags för det skulle ta 5 arbetsdagar och det hade det verkligen gjort. Så de ringde mig igår och sa att paketet hade kommit fram den 8 oktober! Det är alltså posten som har klantat sig! Det gillar man inte alls. Sen är det stället inte öppet fråns i morgon så får se om jag hinner inom där innan vi ska åka till Falkenberg och plugga!

Nu blir det frukost!

/ V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!