2009-10-13 | 20:03:49

tisdag

Kräftan 22/6-22/7
Du kan göra goda affärer men det finns också gott om fallgropar,
så tänk dig för innan du slår till.
Godkväll!
Dagen har inte givit så mycket utan har i princip bara varit i skolan vilket jag var mellan 10-14. Har i och för sig varit och handlat lite mat vilket behövdes, hade i princip ingen frukost kvar. Vi var även förbi djuraffären för vi behövde köpa ytterligare ett hus till våra små söta hamstrar. Sen har jag i princip bara chillat och jag har precis avnjutit halv åtta hos mig. Nu ska jag snart diska och plugga lite.

Ska även försöka komma i säng tidigt ikväll för jag ska upp tidigt imorgon för att plugga hemma hos Madde. Måste verkligen börja fatta detta för tentan närmar sig med stora steg!

Nu ska jag utföra det jag måste så att jag kan slappa lite sen!

/ V♥

Kommentarer;
nina

re

2009-10-16 kl. 13:46:22

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!