2009-10-20 | 18:40:13

tisdag

Kräftan 22/6-22/7
Du behöver lite avkoppling och fritid som är bara din.
Det är klokt att inte lova någon något alls.
Godkväll!
Dagen började med att jag gick upp relativt tidigt redan halv 9. Gjorde vid mig och sen blev det lite mys innan jag var tvungen att cykla till skolan där datorövningen väntade oss. Det var mycket som skulle göras och två uppgifter tog ca 5 timmar att göra! Jag och Malin blev klara vid 4 så då hoppade jag på cyklen och cyklade i full fart hemåt.
Vi åt lite innan Christian skulle åka till jobbet och sen har jag faktiskt pluggat lite till. Fixade till uppgiften så att layouten ser bra ut. Nu pluggar jag lite mikro i och med att jag har omtenta nästa fredag. Det suger lite men jag pluggar statistik på dagarna och mikro på kvällarna så det ska nog gå!
Nu ikväll så är det egentligen bara plugg och tvättning som står på schemat, ska försöka smita iväg och gå en liten runda med! Blir ingen lång för måste hinna med i tvättningen med. Har en del att tvätta om jag säger så!

Nej nu är det att återgå till pluggandet innan tvättiden börjar! Ska läsa igenom detta någon gång och sen ikväll är det ju desperata hemmafruar och det ska jag INTE missa!

/ V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!