2009-10-27 | 21:43:47

tisdag

Kräftan 22/6-22/7
Tisdagen trasslar till sig om du inte styr tempot.
Alldeles för ofta blir det andras beslut som avgör.
Godkväll!

Dagen idag har återigen bestått av plugg. Har både pluggat statistik och lite mikro. Det är verkligen hjärnuttröttande medel det här med att plugga. Men jag ska fasiken sätt minst en tenta!

Nu ikväll så har jag lagat tacos och drack faktiskt en cider till det. Var ett tag sedan man kände att man bara kunde ta en cider bara därför att. Sen spelade jag Shrek på xboxet. Måste variera lite från gh annars lär jag bli en übernörd! Just nu tittar jag på desperata hemmafruar. Har fjärrkontrollen själv för Christan är iväg och jobbar!

Morgondagen kommer bestå av pluggande igen! Jag har inget liv jag vet!

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!