2009-10-06 | 12:58:55

tisdag

Kräftan 22/6-22/7
Mest handlar tisdagen om romantik.
Är du singel kan en oväntad flirt leda till helt nya drömmar.
Goddag!
Vaknade imorse av att Christian skulle gå upp och åka iväg till Göteborg idag igen till den där kursen. Låg kvar ett litet tag i sängen och sen började jag göra vid mig och slöa väldigt mycket tills jag tittade på klockan den var då 08.47 och jag skulle börja skolan 09.20. Jag hade varken klätt på mig, fixat håret eller ätit frukost så jag kände paniken komma. Blev att jag tog bilen till skolan och hann precis komma innan föreläsningen började.
Föreläsningen gick helt okej idag. Ett stort plus var att man fick tillbaka tentan och jag hade 7 fel. Alltså vg där! Kändes riktigt skönt. Sen fick jag reda på att Christian också hade klarat sitt inskrivningsprov så att han skulle få gå resten av kursen.

Slutade halv 12 och körde hem. Sitter här nu men ska snart dimpa ner i sängen och plugga lite. Måste förstå hypotesprövning. Fråga mig inte vad det är nu för det har jag ingen aning om.

Ska även fundera ut vad vi ska ha och äta ikväll. Funderar på att lyxa till det i och med att det har gått bra för oss båda idag.

/ V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!