2009-09-18 | 08:17:10

fredag

Kräftan 22/6-22/7
Rolig och omväxlande fredag som blir både lättsam och lärorik.
En flirt kan leda till långvarig vänskap.

Godmorgon!
Vaknade när Christian skulle till jobbet men har legat och dragit mig med the voice i bakgrunden.
Idag på schemat så står det att jag ska plugga, träna med Emma, göra statistik-arbetet med Malin och sen hem och mysa med Christian så ikväll kommer jag att vara isolerad från datorn. Bestämde häromdagen att vi ska ha en riktig myskväll ikväll med god mat och någon film!

Igår blev det ingen uppdatering. Hade inte riktigt tid för det. Var i skolan till 3 sen skulle jag till jobbet för att prata med chefen. Gick ganska bra! Kom hem och började plugga. Det gick inte riktigt som jag ville för jag fick värsta huvudvärken! Inte bra alls! Sen var jag ute och gick en runda på kvällen! Var riktigt skönt!




/ V♥

Kommentarer;
Kalliiiin

GUd vilken fin bild stumpan ;)

2009-09-29 kl. 17:38:34

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!