2009-09-19 | 11:08:52

lördag

Kräftan 22/6-22/7
Rolig och omväxlande fredag som blir både lättsam och lärorik.
En flirt kan leda till långvarig vänskap.



Godmorgon!

Gårdagens träning med Emma gick bra! Benen är möra idag men det är så det ska vara! Det är så skönt att känna att man har gjort något så att kroppen blir riktigt trött! Ska faktiskt iväg och träna idag igen! Beach 2010 som jag och Emma säger!
Arbetet igår blev vi klara med om vi nu har gjort rätt så det känns skönt!

Igår kväll så blev det mys med två filmer,godis och idol med Christian. Kollade först på year one som var väldigt överskattad. Efter filmen lagade vi mat och tittade på idol för att sen börja titta på den andra filmen som var Knowing. Den filmen var riktigt bra! Håren reste sig lite på ryggen ibland, men jag är ju en mes när det gäller skräckisar! Somnade relativt tidigt!

Idag så ska jag snart äta frukost för att sen ta tag i pluggandet och sen ska jag iväg och träna! Ikväll blir det väl mys igen om inte Christian ska iväg någonstans!


Grymt bra! Rekommenderas att se!

/ V♥

 


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!